2008. április 16., szerda

Lábjegyzetek #3

A mai borotválkozás után a Slimmel, azt hiszem, itt az ideje egy-két megjegyzésnek.

Ma harmadszorra használtam a Derby pengét, de ezúttal egy kicsit visszavettem a lendületből. Erős 4-es kezdés helyett, inkább egy gyengéd 3-sal indítottam. Mindhárom körben 3-on volt a gép - 2 kör WTG, 1 kör ATG -, de nem sikerült teljes BBS-t elérni. Éppen ezért, felkapcsoltam 4-re, és tettem egy extra ATG kört. Kicsit éreztem, hogy ez az extra kör már nem annyira tetszik a bőrömnek, de megért, mert az eredmény magáért beszélt: szinte viszonttükröződni láttam magamat a saját bőrömön, olyan sima lett! ;-)

A tanulság? Érdemes gyengéden kezdeni, mondjuk az első körben, majd felkapcsolni egy kicsit a további kettőre. Ugyanakkor, nem érdemes túlváltani, mert óhatatlanul vágásokhoz és irritációhoz vezet - különösen, ha friss pengéről van szó.

Nincsenek megjegyzések: