2008. április 13., vasárnap

Szombat reggeli "zen" percek

Tegnap reggel a GFT Violet borotvakrémjére és Coral skin foodjára került a sor. Nos, a lila színű borotvakrém nemcsak bizarr kinézetével, de fura "illatával" is kétségeket ébresztett bennem: vajon tényleg akarom ezt? De a teszter nem válogat, hanem "eszi", ami van - tudjátok, puding. Előkészültem hát a szokásos módon, és felvittem egy kis Coral skin foodot a hab előtt. Hát... annak az illata is inkább emlékeztetett egy "babaszobára", mint "férfias" kozmetikumra. Sebaj, gondoltam, ezen is túl kell egyszer esni; elvégre a tesztelés nemcsak móka és kacagás. Majd jött a hab, a három menet a Slimmel, Derby pengével élesre töltve, és némi simítás. A Slimet, kíváncsiságból, az utolsó menetre feltekertem 5-ös fokozatra. Hát, azt hiszem, ez még egy kicsit korai volt. Agresszivitásában ugyanis hagyott maga után egy-két pöttyvérzést. Azt hiszem a jövőben 3-asról indítok, és a 4-es lesz a "normál" fokozatom - legalábbis a Derby pengéknél. És csak akkor kapcsolok feljebb, ha érdemi kopást, teljesítménycsökkenést észlelek.
Az agresszívabb beállítás hatása abban is megmutatkozott, hogy az after shave-ként használt skin food égetett egy picit, mint nem is olyan régen az Astránál. Azt hiszem, az ilyen "utóégés" a biztos jele, hogy vagy túl agresszív a beállítás, vagy a borotválkozási technika nem tökéletes. Mindenesetre túléltem, BBS (babapopsi simaságú) eredménnyel végeztem, és úgy illatozam, mint valami idült nagymama... Azt hiszem, a jövőben maradok a sandalwood-nál és a lime-nál.

Nincsenek megjegyzések: