2008. április 3., csütörtök

A teszt folytatódik - Astra 901



Tegnap másodjára is az Astrával bortoválkoztam, ám nem volt időm egészen mostanáig megírni a beszámolót. Úgyhogy, most itt a pótlás ideje! :-D

A második alkalomra kicsit merészebbre vettem a figurát, és két másik "komponensen" is változtattam, nevezetesen, kipróbáltam a Geo F. Trumper sampler kitjének Lime borotvakrémét és skin foodját (ez amolyan pre-/postshave).
Habár a borotvakrém színe kicsit bizarr, az illata egész kellemes - sajnos erről nem készült fotó. A kis tégelyben éppen egy kiadós borotválkozásnyi adag található - két alkalomhoz kevés, egyhez meg sok. A krém könnyedén és pillanatok alatt felhabosodik, ráadásul jó kis tömény habot ad, pont olyat, amilyet szeretek. Mielőtt azonban nekifogtam volna a krém szétterítésének, felvittem az arcomra egy kis skin foodot is. A kellemes illat azonnal megcsapta az orromat... Majd következett a hab terítése, és az első kör.
A krém kiválóan síkosított, így a borotva könnyedén vette az akadályokat. Persze, ezúttal is éreztem, hogy ez egy agresszívabb jószág - legalábbis a kedvenc kis #58-asomnál bizonyosan; hamarosan róla is készülnek sztárfotók ;-) -, de most sem volt harapós kedvében. Az első kör tehát fényesen sikeredett. Újabb habosítás után, jött a második menet WTG (szőrirányban). Ezúttal sem volt semmi gond, szépen siklott a borotva. Majd jött a harmadik, és végül némi igazítás, itt-ott.
Miután leöblítettem az arcomat bőséges, hideg vízzel, jöhetett újra a skin food. Nagyon kíváncsi voltam milyen érzés lesz. Tettem egy keveset a nedves ujjaimra, és finoman maszírozni kezdtem az arcbőrömbe. Az első egy-két pillanatban forráság öntötte el az arcomat, majd kellemesen hűsíteni kezdte. Az összetevőkből kiderül, hogy a készítmény tartalmaz némi alkoholt, ami mind a forróságérzetért - nem nevezném ugyanis égetésnek -, mind a hűsítő hatásért felel. Ugyanakkor, nem szárítja ki a bőrt, sőt, kellemesen hidratál.
Összegezve: másodszorra sem okozott csalódást az Astra - semmi vágás, semmi irritáció. A Trumper termékek pedig igen kellemesnek mutatkoztak, minden vonatkozásban. Végső ítéletet azonban, csak a holnapi borotválkozás után mondhatok. ;-)

Nincsenek megjegyzések: