2008. május 29., csütörtök

Derby termékcsalád

Még valamikor áprilisban rendeltem Angliából néhány száz Derby pengét, és mellé négy tubus borotvakrémet. Kíváncsi voltam, hogy valóban olyan jók-e a pengék, mint hírlik; és ha már rendeltem pengét, gondoltam a borotvakrémüket is kipróbálom.

Az első csalódás akkor ért, amikor megérkezett a csomag. A pengék rendben voltak, ám a krémekkel volt egy kis gond. Az eladó ugyanis úgy hirdette, hogy mind a négy különböző illatú krémből küld egyet-egyet, ám én csak kétszer kettőt kaptam - 2 tubus citromosat és 2 tubus levendulásat. Az eladó minősítésén meg is látszott a csalódásom...
Miután túltettem magam a kezdeti bosszúságon, úgy gondoltam stílusos leszek, és a Derby pengét Derby borotvakrémmel teszem próbára. A levendula kicsit elbizonytalanított, ezért úgy gondoltam a biztosabb citrommal kezdem. Ekkor ért a második csalódás. A krém könnyedén habosodott - jó tömény habot adott -, megfelelően síkosított, és nem is száradt ki. Az egyetlen dolog, amivel nem voltam kibékülve, az illata. Nekem túl tömény. Az igazat megvallva, a szagosítókra emlékeztetett. Szerencsére, mint általában a borotvahabok esetében, az illata nem tartott soká, hamar elszállt.
A penge ugyanakkor kellemes csalódást okozott. Nagyon éles, ugyanakkor egyáltalán nem harapós, sőt, gyengédnek mondanám. Gillette Slimben 3-as fokozaton csodásan vitte a szőrt, tökéletes BBS-t hagyva maga után. Két kör WTG, egy kör ATG, és már kész is voltam. Semmi irritáció, semmi kipattogzás, csak sima bőr. És mindezt nem egy-két alkalommal, hanem 6 teljes alkalmon át. Igaz, a hatodik alkalommal már 4-es fokozaton volt a borotva végig, de még így is kifogástalan eredményt nyújtott. Ha tehát valaki igazán kifizetődő, és ugyanakkor jó minőségű pengére vágyik, annak bátran ajánlom a Derbyt.

A borotvakrémre kicsit visszatérve. A levendulás, amit második alkalommal próbáltam, viszont bevált. Ennek már sokkal kellemesebbnek találtam az illatát. Be is került a rotációmba: a Weleda, Lavera borotvakrém és a Mühle szappan közé.

Nincsenek megjegyzések: